Igen

Då har man en sjuk dotter igen då...ögoninflammation fick man konstaterat på VC idag. När jag hämtade tjejen igår var ena ögat jätte svullet och det rann var och grejer och på kvällskvisten blev det andra ögat också inflammerat. Inte kul det där, jag fick ju knappt tvätta hennes ögon heller..å det är så hemskt när de vaknar på natten/morgonen och har lite smått panik över att de inte kan öppna ögonen. Stackars lilla hjärtat ♥.. 
Jag hoppas det ser bättre ut i morgon..hoppas!

Annars ikväll så har jag varit på sommarfest med jobbet! Det var planerat att vi skulle ha åkt båt till en ö men det fick bli plan B istället med tanke på det kalla och regniga vädret. Istället så hade de gjort långbord på kontoret och dukat upp med Thai buffé (såååå gott!)! Det lektes 5 kamp och vimlades, en mycket trevlig tillställning måste jag säga! Ska försöka lägga upp några bilder i morgon, men nu väntar sängen.

God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0