Idag Torsdag, i morgon Fredag!

Idag har jag haft en bra dag. Jag har jobbat och har haft full rulle. Var även ute och kikade på lite nybakade studenter! Jag blev tårögd varje gång det körde förbi ett flak med sjungande och skrålande studenter. Det var en sån känsla det där, att ta studenten. Man var ju världsbäst och stor! Sicka minnen..hihi..

I morgon är det fredag igen då, jiho va härligt! Ska bli skönt med helg och få sova lite extra länge på lördag (hoppas jag...). 
Annars i helgen ska vi köpa färg till altanen och övriga huset, sen ska här målas! Det kommer att bli så fint, få bort allt svart och måla vitt vitt vitt...åsså lite grått! Eller ja..mer grått och lite vitt?! :)
Det kommer att bli så bra!

Nu väntar sängen!

:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0