Personlighetstest

Jag gjorde ett kul test nyss som jag hittade hos http://workingmom.blogg.se/ (försöker skapa en länk men det funkar inte....blir lite arg, kan det bero på att jag har en Mac? Men det ska väl inte spela någon roll...) 
Anyway!! Jag tycker att det stämmer, såhär blev resultatet:


Din personlighetstyp:

 Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

 

Karriärer som skulle kunna passa dig:

 Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Kommentarer
Postat av: Soya ★

Halloj igen.

Du kan väl mejla mig på soya.blogg(snabelA)hotmail.com så jag får höra vad du har för idéer :)



Kram

2009-07-21 @ 23:19:15
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0