Fredag Eftermiddag

När jag kom hem från jobbet möttes jag av en cyklande tjej. Idag tyckte hon att det var roligare med sin nya cykel, och hon är så duktig! Hon kan redan cykla den lilla damen. Från trehjuling till vanlig cykel på en dag, det är inte dåligt det!!

Efter cykelturen städade vi lite på altanen. Sen vart det grillat med tillbehör! H ville även prova kameran och fotade både mig och M! Här är några bilder (en mycket duktig fotograf måste jag säga):
  

Även H ville vara med på bild:
♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Äh, väx upp!

Haha, söt tjej! Och roligt att du kom med - med samma min! - i hennes spegelglas också. :-)

2009-07-18 @ 20:19:50
URL: http://ahvaxupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0